! Konferencia bude aj streamovaná ! link tu
20.8.2022/ 10:00
Miesto konania: Teatro Colorato, Františkánske námestie 2, Bratislava
Medzinárodná konferencia so slovenskými hosťami a zahraničnými spíkrami. Jej zámerom je pomôcť slovenským hudobníkom pri plánovaní stratégie distribúcie hudby, jej organizáciu a hľadanie najlepších foriem zhodnotenia. Zároveň predpokladá možnosť priamo komunikova s odborníkmi o osvedčených spôsoboch na propagáciu hudby v zahraničí. Okrem všeobecných rád od expertov, konferencia umožní aj workshop, kde sa budú riešiť konkrétne otázky a podnety od vás, slovenských hudobníkov, kapiel a manažérov.
Všeťko, čo ste chceli vedieť o týchto témach, ale nemali ste sa na koho spýtať budete môcť riešiť na mieste, prípadne nám zaslať vaše dotazy spolu s registráciou na konferenciu a workshop.
10:00
Panelová diskusia so slovenskými hudobníkmi a zástupcami hudobného priemyslo (SK) na tému: „Je možné uspieť v zahraničí so slovenskou hudbou?“
10:30
Prezentácia: Bussines Modeling for Artists / Eric van Monckhoven, Music4You/World Music Lab
20 rokov pracuje ako dizajnér ekosociálnych projektov, manažér a autor grantov v službách medzinárodnej komunity. Pôsobil aj ako kultúrny producent vo Francúzsku a Fínsku, kým založil Music4You, agentúru PR & Booking pre živú hudbu pre umelcov svetovej, ľudovej a tradičnej hudby. Eric je členom predstavenstva European Folk Network.
Ak ste umelec, chcete si zarobiť a živiť sa svojím remeslom. Ste vlastne vlastník biznisu. Identifikovaním zdrojov vašich príjmov hociktorej z vašich ponúk a pochopením, čo to znamená ich vytvárať, distribuovať a určovať ich hodnotu, budete schopní urobiť potrebné kroky a rozhodnúť sa, kam nasmerovať svoje úsilie. Používanie vizuálnych pomôcok na dizajnovavie biznis modelu môže byť veľmi nápomocné, a tiež to môže byť zábava.
11:30
Prezentácia: Global Arrivals: Promoting your music without compromising your sense of artistry / Duncan Ballantyne, Ballantyne Communications
Lektor Duncan a jeho tím v Ballantyne Communications rozprávajú príbehy a budujú príbehy s ľudskou skúsenosťou v popredí, oslavujúc odlišnosť, rozmanitosť a rovnosť. Je to niečo zabudované do toho, čo robia, nie len šikovný doplnok. Blízkosť je ich filozofia a srdce ich práce.
Duncanove skúsenosti sú rozsiahle, keďže riadil rôzne nahrávacie spoločnosti so sídlom v Spojenom kráľovstve, založil a riadil Tiger’s Milk Records 7 rokov v spolupráci s peruánskou značkou potravín a nápojov Ceviche so sídlom v Londýne. Dlhé roky viedol vlastnú umeleckú manažérsku spoločnosť a spolupracuje aj s inými oblasťami kultúry v spolupráci s umeleckými organizáciami, festivalmi a značkami.
12:00
Workshop: Global Arrivals: / Duncan Ballantyne, Ballantyne Communications
Po získaní spätnej väzby od slovenských umelcov o ich potrebách a cieľoch budú účastníci diskutovať na témy:
Rastúce publikum s obmedzenými rozpočtami
Rozpoznanie a využitie svojich najsilnejších talentov pri učení sa od ostatných
Budovanie komunikačnej a kreatívnej stratégie
[contact-form-7 id=“2632″ title=“Konferencia SK – 2022 – 2″]